RSK 100

Code: PR550100010
Not rated
€13,42 –14 %
Zpětná klapka RSK 100
€13,42 –14 % €11,41 €9,43 excl. VAT
Skladem
Delivery offer

Zpětná klapka RSK je vzduchotechnický potrubní element, který je určen pro kruhové vzduchotechnické potrubí. Zpětná klapka RSK je vyrobena z galvanizované oceli v provedení "motýlovém". Zpětná klapka slouží k zabránění zpětnému chodu vzduchu v potrubí. 

Detailed information

Rychlé dodání až ke dveřím
Rychlé dodání až ke dveřím
Potřebujete poradit? Zavolejte nám!
Potřebujete poradit? Zavolejte nám!
Až 5 letá záruka na vybrané produkty
Až 5 letá záruka na vybrané produkty
Doprava zdarma
Doprava zdarma
U vybraných produktů doprava zdarma!

Product detailed description

Zpětná klapka RSK je vzduchotechnický potrubní element, který je určen pro kruhové vzduchotechnické potrubí. Zpětná klapka RSK je vyrobena z galvanizované oceli v provedení "motýlovém". Zpětná klapka slouží k zabránění zpětnému chodu vzduchu v potrubí. 

Additional parameters

Category: Duct elements
Warranty: 2 years
Weight: 0.5 kg
Průměr potrubí [mm]: 100

Be the first who will post an article to this item!

Do not fill out this field:
 

Obchodní a exportní oddělení Soler & Palau, kde se nachází kromě velkoplošných administrativních prostor a podzemních garáží také vyrovnávací, plně elektronicky řízené exportní sklady s plochou 10.000 m2, se zakládáním v 5-ti patrech a s velkokapacitní nákladovou rampou pro nakládku kamionů.

Zkušebny a laboratoře Soler & Palau

Zkušebny a laboratoře Soler & Palau jsou vybaveny nejmodernějším zařízením a jsou akreditovanou národní nezávislou zkušebnou dle EN 45001-89, která provádí měření i pro další výrobce. Měření jsou prováděna podle standardů AMCA a BRITISH STANDARDS. Ve zkušebně je 6 stálých měřících tratí na měření výkonových charakteristik ventilátorů včetně potřebných řídících pracovišť. Z roku 1948 pocházejí patentové přihlášky Eduarda SOLERA na motor s vnějším rotorem, který firma Soler & Palau začala využívat ve ventilátorech o mnoho let dříve než ostatní výrobci. Ti tento typ motoru začali využívat až poté, co Soler & Palau vyrobil první milion motorů.