TCBB/6-630 L

Kód: SP173100200
Neohodnoceno
Značka: Soler&Palau
38 552 Kč 31 861 Kč bez DPH
3-4 týdny
Možnosti doručení

průměr630 průtok10410

Potrubní axiální ventilátor TCBB/6-630 L má asynchronní motor s odporovou kotvou, stator s chladícími žebry. Ventilátor série TCBB (230V) je ventilátor s vysokým výkonem. Skříň ventilátoru je z ocelového plechu, opatřeného černým lakem. Oběžné kolo je z hliníkové slitiny. Montáž potrubního ventilátoru je v každé poloze osy motoru. Skříň nesmí přenášet mechanické namáhání z potrubních rozvodů. Je nutné použít pružné připojení k potrubí.

Detailní informace

Rychlé dodání až ke dveřím
Rychlé dodání až ke dveřím
Potřebujete poradit? Zavolejte nám!
Potřebujete poradit? Zavolejte nám!
Až 5 letá záruka na vybrané produkty
Až 5 letá záruka na vybrané produkty
Sháníte velkoobchodního dodavatele?
Sháníte velkoobchodního dodavatele?
Nakupujete často nebo ve velkém množství? Kontaktujte nás +420 736 239 669

Detailní popis produktu

Potrubní axiální ventilátor TCBB/6-630 L má asynchronní motor s odporovou kotvou, stator s chladícími žebry. Ventilátor série TCBB (230V) je ventilátor s vysokým výkonem. Skříň ventilátoru je z ocelového plechu, opatřeného černým lakem. Oběžné kolo je z hliníkové slitiny. Montáž potrubního ventilátoru je v každé poloze osy motoru. Skříň nesmí přenášet mechanické namáhání z potrubních rozvodů. Je nutné použít pružné připojení k potrubí.

Skříň ventilátoru

Skříň je z ocelového plechu, opatřeného černým lakem, montážní konzoly a šrouby jsou galvanicky pokoveny.

Oběžné kolo

Oběžné kolo je vyrobeno z hliníkové slitiny. Oběžné kolo je staticky a dynamicky vyváženo, rozsah pracovních teplot je v rozmezí -40 až +70 °C.

Motor ventilátoru

Motor je asynchronní s odporovou kotvou, stator s chladicími žebry, povrchová úprava černým lakem. Motory jsou sériově vybaveny tepelnou ochranou, vinutí je tropikalizované s izolací třídy F a pracovní teplotou -40 až +70 °C. Kuličková ložiska mají tukovou náplň na dobu životnosti. Krytí IP65.

Směr otáčení

Směr otáčení je možno měnit u jednofázových i třífázových motorů. Se standardním oběžným kolem klesne pri opačném směru otáčení průtok o cca 30 %. Je možno objednat oběžné kolo pro opačný směr otáčení. Průtok vzdušiny je standardně od oběžného kola k motoru.

Svorkovnice ventilátoru

Svorkovnice je standardně z černého plastu. U jednofázového provedení obsahuje také rozběhový kondenzátor. Svorkovnice je umístěna na skříni (potrubní provedení).

Regulace otáček

Regulace otáček se provádí elektronickými a transformátorovými regulátory změnou napětí nebo frekvenčními měniči.

Montáž

Montáž ventilátoru v každé poloze osy motoru. Skříň nesmí přenášet mechanické namáhání z potrubních rozvodů. Je nutné použít pružné připojení k potrubí.

Doplňkové parametry

Kategorie: S&P TCBB / TCBT - axiální potrubní ventilátory, Průmyslové ventilátory průměr 630 mm
Záruka: 2 roky
Hmotnost: 38.5 kg
Provedení: Potrubní
Napětí [V]: 230
Maximální teplota [°C]: 70
Průměr potrubí [mm]: 630
Krytí: IP65
Průtok [m3/h]: 10410
Otáčky [min-1]: 920
Příkon [W]: 514
Proud [A]: 2,1
Regulátor: REB 5

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
 

Obchodní a exportní oddělení Soler & Palau, kde se nachází kromě velkoplošných administrativních prostor a podzemních garáží také vyrovnávací, plně elektronicky řízené exportní sklady s plochou 10.000 m2, se zakládáním v 5-ti patrech a s velkokapacitní nákladovou rampou pro nakládku kamionů.

Zkušebny a laboratoře Soler & Palau

Zkušebny a laboratoře Soler & Palau jsou vybaveny nejmodernějším zařízením a jsou akreditovanou národní nezávislou zkušebnou dle EN 45001-89, která provádí měření i pro další výrobce. Měření jsou prováděna podle standardů AMCA a BRITISH STANDARDS. Ve zkušebně je 6 stálých měřících tratí na měření výkonových charakteristik ventilátorů včetně potřebných řídících pracovišť. Z roku 1948 pocházejí patentové přihlášky Eduarda SOLERA na motor s vnějším rotorem, který firma Soler & Palau začala využívat ve ventilátorech o mnoho let dříve než ostatní výrobci. Ti tento typ motoru začali využívat až poté, co Soler & Palau vyrobil první milion motorů.